Lite besök är alltid trevligt

Har just haft besök av min fd arbetskollega Sofia :) Mkt trevligt med lite sällskap :) Hon ville beställa lite ljus också. Tänkte säga till er som brukar köpa, att jag ska skicka in en beställning om ca en vacka ungefär så vet ni =)

Kl 15 är det dags att ta bort stygnen. Hoppas det ser fint ut :) Ska åka och lämna remissen till min sjukgymnast också, hoppas jag får komma dit snabbt! Jag känner typ inga muskler i knät! Borde ringa min andra sjukgymnast också och säga att det antagligen inte blir aktuellt att jag kommer tillbaka dit...

Igår var ju E & T här, mycket trevligt! Fick en film "säg det med en film". Nästan 3 h lång, så min morgondag är räddad. :)

Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback