I watch You when You´re sleeping




Har börjat förbereda middagen... Kollat igenom packningen... Har hunnit göra en hel del! Tänk att imorgon åker jag! Nu är det bara 20 dagar kvar tills vi åker till Indien! När jag kommer hem från min söder-tripp till systra min och bästisen så är det bara 13 dagar kvar! Nedräkningen kan börja ordentligt då minsann!

Igår ville jag förbi Arnemark också! (Yes, det var JAG som ville, så Henke åkte dit med mig för min skull). Det är nämligen så att det var enda chansen jag hade att få träffa Molpe innan hon åker till Indien som volontär en månad (plus att hon sedan ska resa runt i 30 dagar i Indien). Så vi åkte dit och surrade lite och önskade henne en trevlig oh lyckosam resa. :) Här kan ni läsa om de fyra tjejernas
äventyr.

Förresten, så snöar det ju för fullt söderut... Ska få låna täckbyxor av Anna ifall jag behöver när vi är där, så slipper jag ta med. Och Carro har säkert också några ifall vi ska vara ute :) Undrar om de har mer än oss? Det skulle komma en halvmeter snö till på lördag tydligen. Måste nästan ut och fota så jag kan visa skillnad sedan ;) (Och jag lär nog inte orka ut och fota, men ni får väl lita på min egen syn istället) Det lär iaf vara mycket varmare där än här!

Nu tillbaka till arbetet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooh i morgon syster :D Mysmysmys! Åh vad jag längtar!!



Oj vilket äventyr hon ska vara med om, coolt! Det måste jag ju följa, hihi. Ni träffar inte på varandra när du och Henke åker dit? ;)

2010-02-19 @ 14:31:35
Postat av: Emelie

haha, xD



Gå in på bloglovin och sök på din egna blogg ;)

Hoppas du får en fin helg!

Kram!

Postat av: Emelie

Haha okej ; )



Ja jag tror då vi ska ut då!! vi får hoppas! :D jag ska kolla upp det :)

Kram!

2010-02-19 @ 17:01:41
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: tant a-m

Du är så himla fin Sara, tur att jag inte tog en powernap när ni kom.. ;D



Ha det supermys på din söderresa och flyg luuugnt! Kram!

2010-02-19 @ 18:24:08
URL: http://annamariaalakangas.blogspot.com
Postat av: cicci

jätte fin blogg,gud vad vacker du är!:)

2010-02-19 @ 20:56:23
URL: http://ceciliapatricia.blogg.se/
Postat av: mamma

Ta det lugnt söderut hör av dig när du kommer fram.



2010-02-20 @ 08:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback