I brist på annat...

I brist på annat så har jag börjat se "Mästarnas mästare" på svtplay! Jag älskade förra säsongen, framförallt alla härliga människor som var med förra året. I år är det inte lika många sådana människor, jag kände bara igen 3 st! Så det är väl därför. Men jag har sett 1½ avsnitt nu, av fyra som hittils sänts... Vilket innebär att jag har ca 2½ h kvar att se. Plus att jag ska se "I en annan del av Köping", som jag missade igår! Plus filmen jag fick av E&T på dryga 3 h! Jag känner mig oerhört lat att jag inte gör något vettigt. Men finns inte så mycket jag KAN göra. Jag tänkte visa er mitt första kollage-uppdrag på beställning! Det KUNDE jag faktiskt göra. Ska börja göra lite av mina vanliga vardagliga foton (album alltså). Var ett tag sedan. Måste även framkalla bilder. Har inte framkallat sedan i höstas. Jag "är på" Carro & Lales bröllop, så det finns en hel del att framkalla! Fick mig iaf en liten slant för kollaget! Väldigt välbehövligt! Har inte fått en krona än sedan jag blev sjukskriven igen :(



Henke jobbar över idag till 20... Han är hemma först halvnio. Det är så himla, himla tråkigt att vara hemma hela dagen OCH kvällen själv. Lite egentid är ju skönt, men inte sååååå hääääääääär mycket... Ajja, det blir allt mer underbart när vi åker till Indien och får hela 3 veckor med bara varandra! Som jag längtar! Ikväll ska H ta in resväskan så jag får börja packa :D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihi ja det gäller ju att vara ute i god tid med packningen! =D! Om du inte sett ondskan på tv3 play så tycker jag att du ska göra det, finns även en annan serie om mor di sverige som är grymt bra, bägge två med Hasse Aro.. fast det beror ju på om man gillar den typen av program.



Kram



Postat av: mamma

det blir bra att du får börja att packa.

Vad fina bilder,hoppas att det går bra att köra bil.

2010-02-09 @ 07:09:49
Postat av: Emelie

Ja det är det kanske,har ju aldrig varit där.. :o Men jag ska nog dit nästa gång det är nightclub 18 eller vad det nu hette ;) Det är ju enda gången på helgen osm det är 18 års gräns.

Vad fint kollage! :)

KRAM

2010-02-09 @ 15:56:10
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nu har jag varit rökfri i 1 år =)! Visst är det värt att fira lite =D!

2010-02-09 @ 17:08:39
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback