Husägare :D

Mina vänner, jag har en stor nyhet att berätta! :) Vi har köpt ett hus! Vi ska skriva på papper idag och om allt går som det ska på besiktningen så blir det vårt :D Har inte velat berätta något innan, för det känns som det är större chans det inte skulle bli av då... Ville inte göra mig själv besviken om vi inte skulle ha vunnit budgivningen. :) Woho! Vad glada vi är! Längtar som en tok! Vi får flytta in antingen den 13 eller 23 april :) Så då får alla som vill komma och hjälpa oss! Speciellt E & T som har takmålevanan inne ;) hihi

Var bara det jag ville berätta idag! Ska duscha nu och sedan packa det sista inför stugtrippen. Imorgon åker vi med rälsbussen efter inlandsbanan till Jokkmokk från stugan. Helmys ska vi ha, på hög nivå!!

Många kramar / Sara

Kommentarer
Postat av: Erika G

Guuu vad roligt!! :D

2010-02-05 @ 13:17:30
Postat av: anna

Blev så glad när du ringde, både att du ringde och för att höra nyheten då förstås ;)

2010-02-05 @ 14:51:07
Postat av: Sofia

Grattis till huset! Så det blev det där på Djupviken då? Så härligt! Är så glad för eran skull vännen! KRAM

Postat av: Sofies

Grattis! Så skoj! :)

2010-02-05 @ 16:55:44
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: sandra ekberg

Grattis till husköpet, din mamma berättade att ni haft ett hus på gång, så det blir ju kul. Absolut så tycker jag att du ska färga ditt hår mörkt igen, du var ju skit fin i den hårfärgen.



Ha så trevligt i stugan och på marknaden. Hälsa din mor från mig.

2010-02-05 @ 21:53:51
Postat av: Carro

Grattis igen! Ser fammemot att komma och kika till sommaren!:)

2010-02-07 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback