Hos Carro nu!




Nu sitter jag hos Carro och väntar på att hon ska ha duschat klart :) Sedan ska vi till IKEA och få idéer till husen våra! :) Jag har också ringt ortopedkliniken... Blir uppringd efter 13. Saken är ju den att jag inte kan jobba på måndag som det är tänkt. Jag måste ju kunna böja mig, och gå ner på huk, annars funkar det ju uppenbarligen inte. Till råga på allt så verkar det som att jag tappat känseln på en större del av knät, på ena sidan om ärret. Det hör väl inte till saken, men är verkligen störande. Det går liksom inte att klia där! :P

Igår såg vi ett program om barn med en ovanlig hudsjukdom... De hade liksom FÖR MYCKET hud. Tyckte så synd om dem... De såg ut som alien när de föddes... Tänk så hemskt att få så sjuka barn... Visst man älskar ju alltid sina barn, men det kom ju som en chock för alla föräldrarna, och det förstod vi ju.  Vi blev berörda!

Blev väckt 08.20 imorse, vikanskaffningen som undrade om jag ska jobba eller förblir sjukskriven på måndag... Det är ju så svårt att veta! Det är ju inte JAG som bestämmer det. Sjukskriver inte läkaren mig så MÅSTE jag ju jobba. Och orosmomentet är ju fortfarande att jag inte får träffa MIN läkare förrän den 8:e... Någon skulle ju behöva TRÄFFA mig på måndag, en telefonsjukskrivning känns inte så riktig, med tanke på försäkringskassan, då kan de ju säkert neka mig. Ajja, vi får se vad vi kommer fram till...

Puss & hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är normalt att man inte känner någon känsel så har jag det på mina ärren men det blir lite bättre men ändå lite känsel som inte som funkar lite svårt att beskriva.

2010-02-24 @ 16:42:46
Postat av: anna

Låter som du har det jättebra. Hoppas det ordnar sig med sjukskrivningen och så, som vi pratat om. Saknar dig. Puss&hej!

Postat av: henke

Du och Carro verkar koka ihop många idér :)

Det är bra! :)

älskar dig

2010-02-24 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback