En semla

Haha... Jag har faktiskt ätit en semla efter lite övertalning på morgonen av en speciell person och sedan var Henke sugen när vi var och handlade så vi slog till. Eller inte en semla, utan en konstig sak från Shell... Med vaniljkräm i istället för mandelmassa. Tänkte på en sak... Bara Anna som förstår, eller det är ett litet meddelande till dig. Du vet det vi skulle göra tillsammans, som bloggen är delaktig i... Det där kunde vara en sådan sak! :) "Semlan" var iaf faktiskt gott! Men man mår ju som man förtjänar efter det.

Jag har faktiskt gjort lite scrapbooking också, Bulgarien bilder. Och packade lite lätta saker i två kartonger, sängkläder och gardiner och lite sådant. Nu ska jag dock lägga mig och se OC i soffan. Jag har börjat om att se det från början. Har glömt väldigt mycket så det är kul! Men den här gången ska jag sluta se när det är som bäst!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hoppas att du njöt =)! Kram

Postat av: emma

Åh, OC.. de och OTH e så sööta och rara serier:)

2010-02-16 @ 20:21:10
URL: http://ouzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback