Det löste sig

Det löste sig trots allt :) Jag blev sjukskriven fram till jag ska till läkaren så får läkaren bedöma sedan hur det blev :)

Mamma: Det är inte PÅ ärret jag har tappat känseln utan på sidan om det, ganska stor del av knät. Det är väl ganska vanligt, men det är obehagligt. Får höra med läkaren vad han tror sedan om det.

Det var bara det jag tänkte säga :) Och förresten, en sak till. Jag & Carro steg upp 06.00 för att se Sverige spela kvartsfinal i hockey. Om de ändå kunde spela som i sista perioden hela tiden, då hade vi vunnit! Vi blev sura sedan och gick och lade oss igen :) Det var skönt! Och igår såg vi Sverige herrarna ta hem stafetten! UNDERBART!

Jag saknar dig H! <3 Imorgon syns vi! :D Puss

Kommentarer
Postat av: m

ja va bra att ni steg upp tidigt, det gjorde jag också

jag började sex att jobba. Okej ärret det är bra att du ska tala med din läkare om det va skönt att det löste sig.

2010-02-25 @ 17:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback