2 februari


Googlad bild över stranden i norra Goa där vi ska vara. Jag tror det stämmer, Calangute beach sökte jag på iaf ;)


1 februari har kommit och jag har börjat nedräkningen. Haha, där ser man, andra är det t.om.! Tur att Anna påminde mig annars hade rubriken varit pinsamt fel ganska länge ;) 36 dagar tills vi åker mot Sthlm, och 37 till självaste Indien! Genast kändes allt mycket enklare, fast jag krånglat och krånglar så mycket idag. Sandra fick skjutsa N till jobbet, för att sedan komma och skjutsa mig till sjukan och sedan skjutsa hem mig. Sedan hann jag inte mer än hem så ringer det från Step In. Min sjukgymnast hade fått ett återbud så jag fick komma dit redan kl 13! Det ÄR krångligt att inte kunna köra bil... Jag ringde iaf Sandra, som ställer upp och skjutsar mig även dit. Tur jag har henne :) Så nu får jag äntligen träffa sjukgymnasten. Lämnade remissen igår, så nu var det minsann snabba bud!

Har just duschat. Utan att behöva trä på en påse över knät och tejpa. :D Vilken befrielse. Bara sätta mig ner på stolen och duscha. (Ja, jag kan inte stå i duschen då halkar jag) ;) Har fått en plastgrej över ärret nu, som tål vatten. Yeeey! Det sker sakta men säkert några framsteg!

Henke jobbar över idag också. Jag är ju glad för hans skull, att han får jobba över, eftersom han vill det nu innan Indien. (Vilket jag förstår helt och fullt) Men jag får ju se han så lite då. :( Är ju så typiskt att han får jobba över nu, när jag är sjukskriven och bara längtar efter han ska komma hem så jag får prata lite med honom. Men, desto härligare är det ju att se honom när han kommer hem. När jag längtat och längtat hela dagen! :D

Jag ska be Henke ta in min nya, röda, fina resväska, så ska jag börja packa lite :) Vill beställa en ny bikini... Är ju nästan ett måste innan en utlandsresa tycker jag :) Ska spana lite nu på nätet innan S kommer och hämtar mig och skjutsar mig till sjukgymnasten.

Förresten, angående håret. Haha, ni var verkligen överens om att jag borde färga det mörkt. Är det så tråkigt som jag har nu? ;) näe, skojjar bara. Men jag har tänkt så här. Efter Indien kommer jag låta det vara ljust ett tag till. Se hur det blir... Och hur det känns... Under sommaren är det ju ändå ingen idé färga det mörkt, tänker jag. För jag minns ju hur det var sist, fick verkligen färga det var 3:e vecka typ, för färgen bara försvann... Så, när jag börjar bli less efter sommaren, då kanske det blir en big, big, förändring ;) Kanske att jag inte kan låta bli och klipper det under sommaren också...

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är den andra idag Sara ;)

Bra att du känner det är framsteg med knät :)

2010-02-02 @ 14:10:09
Postat av: Anonym

vi skulle ju prata om när vi skulle ses idag!

2010-02-02 @ 16:39:58
Postat av: Sandra

De var så lite, bara skönt att komma ut och göra nånting =) Jag har inga pengar på telefonen därför svara jag inte på ditt sms =P

Postat av: Sofie

Åh lyckos er som ska fara utomlands! Jag vill också! :)

2010-02-02 @ 21:42:47
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: Emelie

^h vad skänt det ser ut med Indien! :D Vill också! ;)

Jag tycker du gör ett bra val med håret :)

Hoppas du mår bra!

Kramkram

2010-02-03 @ 15:49:07
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback