Till dig min vän

Tänk att man kan bli orolig för sina vänner utan att ens vara nära dem, eller egentligen veta om något är fel. Det är jag nu. Men jag ser det som något fint, för tänk hur mycket jag bryr mig om henne! Jag har varit med om det här förr, jag har ingen aning om hur hon mår egentligen. Jag bara undrar hur hon har det och hur hon mår. Bara sådär. Kan inte sluta och tänka (och undra) Jag hoppas hon kan känna det också. <3 (Har givetvis kontaktat personen i fråga också) <3

Detta har jag inte gjort förut när jag känt så här, men det ska jag börja göra oftare. Det lilla kan betyda så mycket. Jag skulle bli så glad om någon berättade för mig så därför vill jag göra det för andra också. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är du Sara du tänker på andra.Det borde andra tänka på också.

2010-12-07 @ 05:59:00
Postat av: Anonym

<3 älskar dig

2010-12-07 @ 14:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback