Lite hur huset blivit med lite juligt också :)


Haha, jag vet, vi har inte orkat bygga ihop fler stolar än, vi har 8 st, varav 6 st jämt ska stå framme, så det fattas en där ;) Sedan har blomman stått i fönstret förut men det blev för varmt från elementet (tror jag) så blomman trivdes inte så måste hitta en annan, ser lite väl tomt ut annars!


"gästrummet", mitt rum, med soffan :) Blev så mysigt. Ska faktiskt när jag kollat internet klart så ska ska jag lägga mig i den och mysa och se one tree hill i väntat på att Henke ska bli klar med det han gör för då ska vi se Sagan om Ringen (julens tradition för honom), så även numera för mig. ;) Även i detta rum har det stått en orkidé som inte mådde så bra där så den står på den vita byrån nu. Måste köpa mig några nya blommor tror jag som tål våra fönster, både kyla och värme alltså. Tips någon på några fina?


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vilka fina julgardiner, huset erat är ju supermysigt och jätte julefint! :)

Postat av: Erika

Jättemysigt!! :)

2010-12-04 @ 19:23:09
Postat av: karin

shit vad mysigt ni har det!! :)

2010-12-04 @ 20:39:19
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: mamma

vad fint det blev.

2010-12-05 @ 13:38:36
Postat av: mari-ann

Vad fint det blev med de nya möblerna och jul pyntet.

2010-12-05 @ 19:06:20
Postat av: Anonym

ja gilla henkes salt och pepparkar :D

2010-12-06 @ 12:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback