Känner mig inte kry i kroppen



Jag har verkligen inte tid till att bli sjuk nu :( Har svinont i halsen, fryser som en toka och är jättetrött fast vi båda två sov 12 timmar inatt! Jag vill inte heller vara borta från jobbet för jag tänkte få en bra lön i januari (med storhelgs ob tänker jag på) men är jag sjuk så märks det ju ingen skillnad, så jag hoppas verkligen detta är borta när jag vaknar imorgon. Förstår inte vad det är med mig, alltså förut var jag aldrig sjuk så här ofta, typ förkyld två gånger per år max, nu har jag då tappat räkningen, men blir jag förkyld nu är det väl tredje gången sen hösten... Nu har jag tänkt lägga mig i sängen och skriva brev, eller läsa i min nya bok jag fick i julklapp av Erika... Har ni läst den? Om Carrie i sex and the city, typ hennes dagbok från innan serien började. ;)

Har börjat på en årssammanfattning men av förklariga själ publicerar jag det först efter nyår ;) Medan jag har suttit och gjort detta inlägg så har jag tänkt en hel del på året. Och vilket år det har varit! Det har sannerligen varit en resa längs livets ljusa och mörka sidor. Men tänk så bra allt har blivit! Började ju som världens fall (trodde inte jag skulle kunna ta mig upp), men slutar på topp!

Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på dig.Tänker på dig sänder dig många varma kramar.

2010-12-28 @ 07:16:57
Postat av: Ida

JA, eller en tillsvidareanställning har jag för mig :)



Hoppas du kryar på dig och hälsa till min Kaj när hon kommer upp till dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback