Julhelgen 2010



Ja, nu har julafton och juldagen varit förbi. Det var en lugn och mysig jul här hemma med våra kära familjer samlade. Juldagen blev också kul! Mycket roligare än vad jag tänkte mig först. =) Var ju extrakul att alla vännerna var samlade på samma ställe också. :) Men vi gick inte ut på sparta (jag, henke, emelie och martin) Haha, säger inte mer här. ;) Men vi var där utanför och tänkte gå in iaf. :) Tyckte så synd om Carro, du som hade sett fram emot att träffa alla på sparta. :( Förlåååt! Men tack för att du alltid finns där <3



Nu har vi gått till och från stan där vi har mellandagsshoppat. :) Hittade inte så mkt på rea dock, men lite grann. :) Nya mjukisar, handlade för presenkortet jag fick på Intim av Henke (underklädesaffär för er som inte vet), en tröja från nya Bik Bok och linnen och strumpbyxor från Gina. :)

Tänkte försöka ge mig på att sammanfatta året liiiite i nästa inlägg kanske, så håll till godo :) Tack alla inblandade för dels julafton och dels juldagen =)


Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att ni gick ut.Och tack för julafton.

2010-12-27 @ 06:58:52
Postat av: Carro

Det är lugnt! Vi fick ju kramas istället.. ;)

2010-12-29 @ 19:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback