Jag är frisk tror jag :D


Jag längtar lite till sommaren, eller utlandet. Lite är en en underskattning, jäkligt mycket faktiskt! Här Thailand -07!

Idag trodde jag att jag skulle vara tvungen fara hem från jobbet vid nio tiden. Jag var helt slut. Ögonen tårades typ och huvudet vägde flera kilo, ville bara blunda hela tiden för det kändes som att jag inte kunde göra annat. Men sedan vid lunchtid så släppte det, även det värsta halsontet. SKÖNT! Har nästan inte ont alls nu. Känner mig mycket piggare också! Hoppas att det räcker så och att jag inte får som en på jobbet, som blev dunderförkyld igen efter fyra dagar typ.

Ikväll ska Henke på bandy och jag har ingen aning vad jag ska göra. Har redan hunnit ha lite egentid för mig själv framför öppna spisen och boken jag fick av Erika i julklapp. :) "The Carrie diaries", superbra så långt! Känns skönt att inte ha något planerat inför kvällen och jag ska INTE städa.


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack Sara, va go du e :)



Jag har inte läst den boken men börjar bli sugen på att beställa hem den nu :)

Postat av: mamma

Underbart att du håller på att bli frisk.

2010-12-30 @ 08:59:02
Postat av: Leka

det ska jag försöka göra sara ;) sp himla kul för henne! ^^ skönt att du känner dig bättre! Många som har varit hängiga just nu.. jag har klarat mig men haft lite känningar i hals.



Du och henrik får ha en riktigt bra nyår, ni kanske firar med anna o jesper? I så fall får du hälsa ;) hehe

2010-12-30 @ 17:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback