Försöker fördriva tid




Fördriver tid på Arlanda. Massa flyg inställda och flera försenade (däribland även mitt flyg), men bara en halvtimma så jag får inte klaga :) (fast nu blev det ytterligare försenare, nu är det en timma totalt! -Men skit! nu är det försenat till .19.00, skulle ha lyft 17.40. Nu blir jag faktiskt less. JAG VILL HEM!!!!!!!

Dock förstår jag inte varför. Bagaget krånglade, vi fick köa massor för att "checka in" det i specialbagage, så de har de ropat ut! Sedan har de pratat om personalbrist också. Förstår inte varför, om det har något med själmordsbombsgrejset igår kanske? Ingen aning fakiskt. Men här sitter jag och huttrar! Det drar skitmycket! Men nu är det bara en timma kvar att fördriva. Har spelat betapet med Anna, Jesper och Henrik. Så där gick en hel del tid. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tur att du kan spela och fördriva tiden inte kul att få vänta.

2010-12-13 @ 05:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback