En så kallad "blogg-paus"

Förvänta er inte uppdatering inom den närmsta tiden för jag har tappat suget när den blev så tråkig bloggen (utseendemässigt), men den är under uppbyggning. :) Eller iaf, själva funderat på hur vilka bilder jag vill ska synas osv för sedan har jag fått en vän som ska försöka hjälpa mig. :) Tack snälla! :) Själv är jag ju värdelös på Photoshop och att ens komma på tanken, men en känsla ska jag nog kunna fundera fram som jag vill förmedla med bloggen. :) Så på återseende säger jag, och det här får väl bli min "blogg-paus" som jag pratat om ett tag eftersom jag inte har den rätta inspirationen till vad jag ska skriva... Hoppas ni tittar in hit ändå på ett tag så jag inte tappar mina trogna läsare. :)

GOD JUL allesammans iaf om vi inte hinner höras av här innan. :)

Och gott nytt år också för den delen, utifall att!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tala om för mig när du är tillbaka igen för jag ser fram emot det! Pyss

2010-12-18 @ 22:43:52
Postat av: mamma

Det tycker jag blir tråkigt jag brukar sitta på morgonen och läsa din blogg.Vad ska jag gör nu då.

2010-12-19 @ 08:41:18
Postat av: karin

jag haller med din mor :) fixa headern och fortsatt skriva :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback