På väg in i en bättre tid


Imorgon ska jag lämna in kameran, så jag suger på de bilderna jag har tagit så jag har något nytt till varje inlägg ;) haha Kommer kännas tomt. :( Är ju inget fel som påverkar bilderna, men måste ju göra det medan jag har garanti liksom. :)

Det är lite kul, min statistik på bloggen (innan jag låste) ökade för varje dag, kändes väldigt mysko. Och när det var så mycket tjaffs i kommentarerna, så ökade den ÄNNU mer. Undrar egentligen vilka alla är, det är inte alls många som frågat om lösen om man tänker på hur många som läste den innan. Har 12 st uppskrivna på min lista nu ;) Men är några jag ska maila som jag inte tror törs fråga ;) Intresseklubben antecknar, jomenvisst!

Idag vaknade jag av solen =) Klockan var nio och jag ropade på Henke som alltid är så morgonpigg, han steg upp åtta han :P Sedan har jag varit ute lite och så körde vi till Borgfors för att se Frida och Peters stuga, men först skulle vi äta på Uddens, där jag aldrig varit, men då hade de slutat med matserveringen förra söndagen. Typiskt. Så då var det bara köra till Älvsbyn för att käka på ÄP där jag beställde kokt potatis, lax och hollandaisesås. Vad tror ni jag får? Någon jävla dillsås. Okej att de har slut, men då borde de sagt det till mig så jag fått chansen att välja något annat. Tänk om jag var allergisk mot dill? Ruttet! :P Dagens diss!

Nu har jag msn-dejt med Anna, hon är och hämtar te nu. Ska nog också fixa mig lite värmlandste :)
Snart får jag träffa min fina vän igen, vi ska äga på Bodaböööörg. ;) (Synd inte Ida läser det här, Anna, du får hälsa jag skrev det) ;) Och så får jag träffa älskade, fina Carro också. SKa bli sjukt kul och alldeles, alldeles underbart :)

Åh, snart är det höst. Det är första sommaren på väääldigt länge jag har njutit på det sätt jag gjort denna sommar. Kommer sakna det. Men hösten är fin den också, är så mysigt att tända ljus på kvällarna och dricka en kopp te. :) Men det känns ändå i hjärtat att lämna den här sommaren. Tänker på alla ljumma sommarkvällar, mys på altanen, allt skoj med anna... Kommer till och med sakna den eviga vattningen av alla blommor. Vad ska jag nu göra när jag är uppe för tidigt för att ens fara till jobbet? ;) Samtidigt så längtar jag till vintern och slalomåkningen. Missade ju den bästa säsongen i vintras för operationen. Kommer bli så jävkla kul, har längtat hela sommaren ju! Ska dessutom ta med mig Anna och Jeppe på skidsemester. :D Kommer bli askul ju! (de vet inte om det än men lär ju få veta nu) haha

Iaf, för att bli lite känslosam... Den här sommaren har varit väldigt händelserik och lärafull för mig. Det känns som att jag är på väg in i en annan tid, en bättre tid.


Kommentarer
Postat av: anna

följer gärna med dig in i en bättre tid, take my hand!



Visst är det tråkuigt sommaren går mot sitt slut men det har ju varit en sommar att njuta av med många händelser som givit och lärt. Hösten kan man också njuta av, det är det som är livet. Ta vara av nuet! <3



Jesper och jag snackade om skidsemester senast igår så det spelar ingen roll om vi vet om dina planer eller inte. Vi har planerat vi med, haha :D



PYSS

2010-08-15 @ 16:34:08
Postat av: mamma

Vad kul att du känner att denna sommar inte har varit så tokig.Men hösten är underbar den också som du skrev alla färgerna på löven och att tända alla doft ljusen.Och ta en dag i sänder så känns det lättare.

2010-08-15 @ 17:36:59
Postat av: mamma

Vad är det för blomma vet du vad den heter?.

2010-08-16 @ 16:09:23
Postat av: karin

vad härligt att du känner så om sommaren :) kram!

Postat av: Sandra

Jo han kom i tid (tror jag =P) Dom ska inte med så de är bara du frågar han =)

2010-08-17 @ 12:40:05
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback