Underbara sommardagar

Nu har Anna åkt. Känns så otroligt tomt. Men oj så underbart vi har haft det. Jag har fått äran att haft henne här nästan en hel vecka, helt fantastiskt underbart. Vilken fin vän jag har! Fast hon bor så långt ifrån mig så har hon varit här (otroligt, egentligen) många gånger :)

Vet inte ens vad jag ska skriva om allt vi varit med om. Kanske inte gör det, vi behåller det för oss själva. Har iaf varit mycket trevligt, minigolf, pdol alla tre kvällarna, mys på hög nivå, och massa, massa underbart. <3

Inte så många som efterlyst mig under denna frånvaro ;) Men jag bjuder på två bilder iaf :)




Ganska dåligt ljus, men det funkar! Var egentligen inte tänkt jag skulle ha dessa kläder på mig, för jag spillde vid middagen på de kläderna jag skulle ha då ;)

Kommer kanske lite mer bilder från pdol på fejjan. Och ett stort tack till Erika som kom hit på lördagen, var såååå kul! :D


Saknar dig, Anna!


Ps. Skulle egentligen köpa en katt idag som många redan vet, men det blev lite tokigt så kvinnan var inte hemma när vi kom, så hoppas vi får komma imorgon och köpa den annars får vi kika efter någon annan.

Kommentarer
Postat av: Erika G

Det var skitkul på lördagen!! Tack för att vi fick komma :) kram

2010-08-03 @ 22:43:37
Postat av: Karin

Nej det var ju inte så jag menade, tänkte bara att ni ju kan höra av er och höra vad vi gör, om ni nu hade lust att komma förbi :p jo jag vet, det borde jag göra men det är ju inte alltid det passar. :/ är ni med på lördag??

Postat av: maud sandberg

Vad fina ni är på korten klänningen var fin som du köpte.Hoppas att katt tanten är hemma då ni nästa gång ska dit.

2010-08-04 @ 09:19:39
Postat av: anna

Saknar dig min underbara vän <3



Ord kan inte alltid beskriva. Pyss

2010-08-04 @ 20:24:43
URL: http://evighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback