Pepparkaksdoftljus!

Är hemma på lunch nu. Ska snart åka tillbaka till jobbet och surra lite. Har tittat till Izzy och inget hyss har hon gjort vad jag kan se. Inatt sov hon med oss, framför min mage :) Och kissat på lådan gjorde hon imorse också. Vilken underbaring liten underkatt vi har ;) Har även skickat in partylitebeställningen. Blev inte lika mycket ljus till mig som jag hade hoppats, men däremot den underbara fina, lila stormlyktan. :) Och så beställde jag pepparkaksdoftljus! Som jag och andra har efterlyst en sådan doft! (Fick den nya katalogen idag där det fanns lite nya dofter) Så nu nästa gång blir det beställning från den! Så nu kan ni längta alla som beställde nu till nästa gång. ;) haha Nu ligger kissen bakom min rygg och sover. Ska åka tillbaka till jobbet nu! Puss & hej!

Lite bilder från helgen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback