Att göra ingenting


Ser ni humlan? ;)


Är det bara jag som tycker det är så sorgligt att nu ha tvättat de där favoritkjolarna, bikinin och diverse sommarsaker och bara tanken av att veta att det är typ minst nio månader (lila länge som en bebis är i magen ju!!!!) till nästa gång man får ta fram dessa fina saker. (Om man nu ens tycker dem är fina nästa år också) Men det är ju ändå lite kul att få börja använda höstkläderna som man inte använt på länge. Jag älskar mina stickade "klänningar/tunikor". Har en på mig nu, men tycker det är liiite varmt i den faktiskt. Kanske får byta ;)

Idag har jag fått stränga order av att inte göra nånting, bara slappa. (av min andre hälft). Han förstår inte varför jag ska vara i källaren och pilla och flytta bråte, det kan ju faktiskt vänta. Och det har han ju så sant i också. Så jag tänkte läsa, he ner markisen (finns det ett bättre ord än "he" i den meningen. Försökte tänka ut ett, men kom inte på något), tända ljus (det regnar ju dessutom ute). Mysigt va? Kanske se lite SATC. Sedan blir det att göra middag också innan älskling kommer hem. Och sen på kvällen packa. Det möra i denna situation är att jag klippte gräset igår. Nästan överallt. Men bensinen tog slut och jag hittade inte bensindunken, så tänkte fortsätta idag, nu när jag vet var dunken är. Men då regnar det. Typiskt om det ska se ut så här över hela helgen när vi är borta. Tur det är på baksidan iaf ;) haha


Kommentarer
Postat av: mamma

jajamen ja ser humlan. Ta det lugnt i veckan.

2010-08-26 @ 07:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback