arlanda

Nu sitter vi på arlanda och väntar på att få boarda planet och jag passar på att inviga att blogga med mobilen:-) vi har haft det underbart i helgen och det känns overkligt att komma hem och framförallt att jobba för mig. Den här veckan jag hade semester har verkligen gjort mig gott och jag ångrar inte en sekund att jag unnade mig denna semester. Det känns faktiskt som om jag varit ledig mer än bara en vecka. Nu ikväll kommer henkes mamma hämta oss på kallax och sedan kör vi direkt och hämtar hem katten. Ska bli kul. Nu har jag anledning fara hem på lunchen. Haha dock har jag inte kommit på hur jag ska lyckas ladda upp bilder här från mobilen. Men ska kolla upp så jag kan mms blogga när jag känner för det. Nu är jag direkt på min blogg från internet i mobilen liksom. Nåja. Nu ska jag inte babbla mer. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback