Trist

Det snöar ute!! Åh vilket trist väder. Jag som hade tänkt göra massa ute... Men då går ju inte det. Jobbar kväll ikväll. Känns lite mört faktiskt. Alla andra är och gör massa trevligheter och jag ska jobba... Menmen!

Jag är besviken, trött och less. Less på att alla mina planer går i stöpet, trött på att...

Jag har massor att göra, ändå sitter jag här och är rastlös och vet inte vad jag ska göra. Förstår inte hur det går ihop riktigt. Jag undrar om min onda hals bara är tillfälligt, och om jag kan vara ute ändå idag... Skulle vilja ut och testa jogga med knät igen nämligen... Samtidigt får jag ångest ju mer tiden går utan att jag har gjort nånting, och snart börjar jag ju jobba! Dumma jag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej :) Men det låter ju som att du också hittade massa fynd! :D



Tråigt med jobb på valborg :/ Du jobbar kväll alltså?



Det känns helt sjukt att det snöar nu! :(



KRAM

Postat av: Emelie

Jag ska göra det! :D <3

2010-04-30 @ 13:40:16
URL: http://u
Postat av: Sandra

Okej =P Jag ska tänka på dig och utbringa (visst säger man så!?) en skål till dig =P

2010-04-30 @ 14:08:44
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback