Saknar Indien!


Åh vad jag saknar dessa tider nuuuu! (idag har det snöat här uppe för er som inte vet) suuuuck

Efter en heldag i huset så belönade vi oss med en liten ferre hos Frida. Eller fest och fest, jag drack 1,5 öl och det räckte för mig att bli salongsberusad. Henke är ute på Kalles nu, fast han sade innan att han inte skulle ut. Hur typiskt killar är inte det? Så sitter jag här och oroar mig istället och kan inte sova... Imorgon blir det upp tidigt och fixa i huset igen. Nu är alla tak målade uppe och tapeterna är på bra väg ner från väggen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det heter ostbågar, det står det tom på påsen =). Ostkrokar det låter som att någon 08 skulle sagt, kan det stämma?? Maria i Hollywood fruar säger ostkrokar och hon e ju från västerås, men jag tror Johan säger ostbågar även om han också har sina rötter där. =)



Hehe kokosboll, ja jag kunde tänka mig att du skulle svara det faktiskt, ja det står ju så på förpckningen så det kanske e det rätta.. här nere säger vi munk.



Kram

Postat av: mamma

Jaha du det är typiskt karlar det vi syns snart

2010-04-18 @ 08:43:31
Postat av: Linnea

tack för alla fina ord=) jag saknar dig också sara.. men är du sjukskriven? förlåt det har jag helt missat.. varför? vad trist kan jag tänka mig. hoppas du mår bra annars iaf.=)

2010-04-18 @ 10:52:41
URL: http://oegonbadskopp.blogg.se/
Postat av: Sara

ja jag skulle nog kunna bredda den liiite. Men gör jag för mycket så rubbas hela din design med de svarta ränderna som delar upp den i två spalter.

2010-04-18 @ 17:39:17
URL: http://aranel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback