Oboy vilket vackert väder!



Slutade 13 idag och det var väl rätt dag att sluta ett på. :) Cyklade och handlade lite mat på coop direkt efteråt, sedan hem och upptäcka att jag glömt ringa min försäkringskassa-tant, så det gjorde jag och sedan jag gick till banken för att sätta in mina bilpengar jag tagit ut när jag var på väg att köpa en bil i Umeå. Sedan gick jag hem och ringde världens bästa Skutt! <3 Satt ute mot väggen och pratade och nu känner jag hur det hettar i ansiktet. I like :)

Håller på med mat nu, så middagen ska vara klar när H kommer hem. Jag vill inte veta av hur grinig han skulle vara om jag inte har gjort det just idag (fyrhjulingen gick sönder igår när de skulle byta en grej). ,P Han är förresten typ den enda som inte frågat efter lösenord (av de jag har förväntat mig som ska göra det) :P haha Får väl se om han gör det snart någon gång. ;P

Nu ska jag väl hålla mig till köket så inte maten blir bränd ;P Imorgon verkar jag vara ledig, och det ser ut att bli sol då också. :) Då ska jag njuuuuta! Jag tänker varje år att jag ska hinna njuta av våren, men hipps vipps så är den förbi. Men I ÅR, DÅ SKA JAG. Jag LOVAR ;)

Förresten, det jag lagar. Har testat
Emelies "recept" på stekt kyckling med sweet chili sås, soya och krossade tomater i. Har provsmakat och sjukt gott var det! Så det måste ni testa allihopa! :) Men vi hade bara en kycklingfilé, så håller på att koka potatis så får H välja om han vill ha fiskpinnar eller bullens pilsner korv till det ;) För JAG, jag tänker äta den goda kycklingen ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback