Intryck och möten mellan människor

Idag verkar vara en riktig update dag :p Nu vill jag skriva om intryck.

Intryck. Alltså intryck av olika människor och möten sins emellan. Jag var med om massa med olika möten mellan människor i Indien och vissa har verkligen fastnat i mitt minne. Jag tänker på en svensk, som antagligen hade cancer, hon hade inget hår och skyddade sig noga från solen, satt ofta i skuggan, badade inte i poolen osv. Jag tänker även på hennes flickvän. Jag undrar hur hon har det. Vad lider hon av? Är det cancer? Håller hon på att tillfriskna? Vem är hon? Vi sade väl inte mer än hej till varandra, men ändå kommer jag ihåg henne. Vi var på en utflykt tillsammans, det är allt och så hejjade vi på varandra. Jag kommer också ihåg en familj, som vi inte ens tyckte om, eller vi tyckte inte om mamman i familjen. Det går inte att beskriva hur hon var och vad det var som vi störde oss på, men jag kommer ihåg hela den familjen.

Det får mig att undra vad andra får för intryck av mig? Det finns säkert massor med människor som har fått något slags intryck av mig som jag inte ens känner. Vad har ni för intryck av mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback