19 bilder från Indien

Här kommer 18 bilder till att börja med :) Kommer inte i ordning ;)


Henke ser ut över solnedgången :) Det här är precis nedanför hotellets restaurang :)


Jag som ser ut över det oändliga havet


Många kvällar satt vi här nedanför restaurangen och njöt, tog det lugnt njöt av utsikten. Det var även här jag hittade skrivarglädjen.


Henke hoppar! (Eller kastar sig kanske snarare)






Mitt första "riktiga" hopp efter operationen som inte sett helt mongo ut :P




Hon med hatten var kvinnan som gjorde manikyr och predikyr på mig näst sista dagen. VÄLDIGT envis "Hello, hello, madam, do you want manikyr or predikyr" och svarade man vänligt men bestämt "no thank you" så svarade hon "maybe I´ll se you tomorrow". Man fick inte en chans att förklara att man egentligen inte ville. Men så mot slutet kände jag att jag faktiskt ville :P En av gångerna sade jag till henne när hon sagt om tomorrow "No, i don´t think so" :p Men så hamnade jag där ändå. :)


Där är jag med mina fina naglar som typ förstördes redan dagen efter :p Men tårna är fina än :)


JAG ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅÅ MYCKET! Vilken underbar resa vi haft. Längtar tillbaka så himla mycket medan jag laddar upp bilderna nu!


En elefant tur :)


Dudshagar vattenfallet!


Vi vid platsen man kunde bada. Typ lika kallt som i Storforsen för er som badat där :p


Henke på väg under vattenfallet :)


Jag :)


Vakten vi "lärde känna"  :P

<
Henke pussar sin badring ;)


Se upp för vågen! Bäst att hålla för näsan!

Alltså, det gick sjuuukt höga vågor där. Har aldrig varit med om så höga vågor någonstans!
Sådär, det var 18 st det :)

Och just ja, får inte glömma denna bild :P

Så med den blev det 19 då ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka härliga bilder! Ni verkar ha haft de bra! :)

Postat av: Sandra

Gud så fina bilder =D Tack för thet (de var jätte gott, men jag vet inte om de smaka citron ;P) och gudgubben, jag blev helt lycklig när jag öppna den (jag hoppa upp och ner av glädje om jag ska vara ärlig), jag älskar guda gubbar men de finns ju precis inte i sverige (jag har då inte sett några) =)

2010-04-04 @ 19:21:54
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: karin

jisses vilka fina bilder!! och vilka brunisar :) haha hur landade henke efter "hoppet"? :D din hoppbild var ju också häftig, man kan tro att du är upphängd i ett snöre, haha. bilden på dig och hunden tyckte jag var jättefrän!

2010-04-04 @ 19:40:03
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: emma

UNDERBART! du e så otroligt duktig på o ta kort o "fånga ögonblicket"=)

2010-04-04 @ 20:32:54
URL: http://ouzzo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh vilka härliga bilder,ni verkar ha haft det superfint! <3

KRAM

2010-04-04 @ 20:41:04
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha jag har ju kommenterat med den nya adressen =). Du har ju tom kommenterat på den nya bloggen en gång =D!

Kram

2010-04-04 @ 22:09:17
URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: Carro

Ni verkar ha haft det underbart. Gillar sista bilden på dig och vovven extra mkt!:) Kram

2010-04-05 @ 09:39:27
Postat av: mamma

Vad fina bilder, vad härligt ni har haft det vilka fina hopp bilder jag förstår att du vill tillbaka och vad bruna ni är.

2010-04-05 @ 10:38:08
Postat av: Erika G

Å vad härligt det ser ut! Och riktigt proffsiga och härliga bilder!!! :D Kramar

2010-04-05 @ 11:14:53
Postat av: Sofia

Ni verkar ha haft det underbart! :) Välkomna hem till slasket, hehe. När får ni huset då? Kram!

2010-04-05 @ 14:01:46
URL: http://psafia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Så spännande, förstår om ni längtar! :) Ja, absolut i veckan ska jag vara hemma en hel del bara att höra av dig om du vill komma förbi annars går det bra att åka buss bara 50 m från en hållplats bor vi :)Vi kan ju höras!

2010-04-05 @ 20:29:32
URL: http://psafia.blogg.se/
Postat av: Caroline

Fina bilder! Härligt att höra att ni haft det bra!! Kram

2010-04-05 @ 21:49:35
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback