Huset!


Huset! Eller entrén till huset. Fler bilder kommer senare. Tycker det är roligare att visa före/efter, så ni ser skillnaden på en gång. För här är tjejen som vill se resultat på en gång! Men riktigt så snabbt går det inte. Men för er blir det ju det om jag visar före/efter när det är klart :)

Nu har vi varit i huset och täckt för golv och tagit bort köksluckorna. Vi har jobbat bra ikväll tycker jag! Imorgon blir det målning (men jag blir barnvakt åt underbara Mira istället)  - Det gör mig faktiskt inte så mycket att jag inte kan måla ;) haha Sedan kommer nog mamma. Vet inte om hon kommer fredag och stannar hela helgen eller om hon bara kommer över dagen någon dag. Då tänkte jag vi ska baka mina ÄKTA bullar. Alltså med äkta kanel och vaniljstänger från Indien! Jag har inte så mycket kraft att jag orkar jobba på som Henke kan hela dagarna och kvällarna så jag får ta "paus" och baka då :p Nämen, skämt å sido, jag är så himla trött nu för tiden. Ungefär som jag var förut... Den tiden jag helst vill glömma...


Kommentarer
Postat av: karin

haha ja det var erika jag följde till bussen :D shit att du minns det :D jag och min cykel.. ja jag vill ju inte göra mig av med den, men borde kanske köpa en till :p haha. resesaken, du kan ju testa skicka igen :) men det kanske bara går att skicka en gång, borde ju vara så. jag vill till kroatien jag :D ååh vad spännande med huset! vad trist att du är så trött :/ kram!

Postat av: mamma

Jag kommer i morgon om det går bra? vi kanske kan måla i skåparna.

2010-04-16 @ 06:24:56
Postat av: Jennie

Hehe jag misstänkte att du låst upp din blogg när jag såg att jag hade 21 olästainlägg på bloglovinn och mycket riktigt så var det så.. och glad bev jag =). För som sagt så är jag jätte dålig på att läsa bloggar somm jag inte har på bloglovin. Är helt enkelt så att jag går in på 4 sidor när jag går in på datorn, blogg.se, bloglovinn, facebook och aftonbladet.. andra sidor tittar jag bara till nån gång ibland sådär och man missar så lätt =).



Ska bli roligt att få se föra och efter bilderna. Måste vara riktigt skoj att få renovera och göra fint! När flyttar ni in?



Kram

2010-04-16 @ 06:36:07
URL: http://nennie.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas man får komma å hälsa på någon gång! Kram

2010-04-19 @ 11:23:36
URL: http://youfeedmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback