Hej och hå!

Åh hej och hå vad tiden den går!

Har precis kommit hem från dagens/kvällens arbete i huset. Vi har hunnit en hel del måste jag säga. Målat taket i tre rum, målat spärrfärg i köksluckorna, målat taklisterna, skrapat gamla tapeter i sovrummet och påbörjat i datarummet. Och så såklart täckt för allt golv där vi har målat. Hade tänkt bjuda på en bild på röran men jag orkar faktiskt inte hämta minneskortet från kameran. Jag har ont i fötterna och ryggen, det tar på ganska bra det!

Nu längtar jag riktigt efter att få lägga mig i sängen! Oj, vilken bekvämlighet! Det var en av grejerna jag längtade efter när vi var i Indien... Våran mjuka säng! (Annars har jag många gånger klagat på att den är FÖR mjuk, men det kommer jag aldrig mer att göra) ;)

På återseende då!

Och tack alla inblandade för hjälpen vi har fått idag!

Sov gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är faktiskt enkelt att lära sig. Kerstin som lärde mig hade väldigt bra knep som tex plastfolien då man kavlar ut mandelmassan... ja små små saker som gör det hela enkelt. Omm du kommer neråt i sverige nå¨n gång så ska jag allt lära dig =)

Ne 4 gott finns bara i gbg på 3 ställen. Men man känner sig lyckligt lottad att ha både den godis butiken och lejonet och björnen precis nedanför gården =)!



Kram

Postat av: Linnea

Det är alltid så himla kul när du lämnar en kommentar sara! jag blir så glad av dina kloka snälla ord. Har tittat och läst om er resa och ni verkar juh ha haft det helt underbart! jag skulle också vilja åka till indien. Jo det är min rumskompis på bilderna i inlägget du kommenterade. Frukostmys i solen är det bästa frukostmyset=) hoppas allt är bra! sköt om dig kram

2010-04-17 @ 13:53:47
URL: http://oegonbadskopp.blogg.se/
Postat av: carro

Joooo!! Du måste lägga upp bilder från huset. Jag skickar dig en peppkram så orkar du hämta minneskortet nästa gång du sätter dig vid datorn! KRam

2010-04-18 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback