Händelserik dag


Carro, kommer du ihåg den här sommaren? Och just den här dagen? Det var sååå härligt. Så som vi båda jämt vill ha:) Tillgång till att umgås så här :) Saknar er <3


Idag har vi hunnit med mycket minsann. Jag har varit till min sjukgymnast som äntligen kommit hem (hon blev fast i Istanbul i 6 (!!!) dagar. Iaf, det gick bra. Har en hel bit kvar på vägen, men som hon uttryckte sig så har det ju skett myyycket framsteg. Dock kan ingen säga om jag kommer bli helt bra i knät, men det får väl tiden utvisa. Jag tycker bara det är riktigt surt att jag inte får något för mitt ärr. Här har man suttit och betalat varje månad till sin försäkring och så täcker det inte för att det inte är en "olycka", när fan klassas det som det då? Inte fan är det då med flit skadan blev av. Jag tycker det klassas som olycka men inte dem. Doch har jag inte orkat kolla om sveda och värk, för det kan de ju då fan inte säga att jag inte har lidit av. (Ursäkta mitt språk, men det är så irriterande). Dessutom måste man vara frisk för att orka. Suck. Jag ska flirta med mamma om hon kan ringa och undersöka lite om det här med sveda och värk. (När du läser det här, så se mina flirttecken ;) ;) ;). haha Tur att jag har min mamma som orkar kämpa för mig när jag själv inte gör det. Du är bäst mamma! <3 Jag älskar dig!

Nu ska vi fara en sväng till huset med en massa kläder. (Nu är ÄNTLIGEN ALLA garderober målade)

Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: emma

sveda o värk har du högst ersättning för när du ligger inne.. så de dagarna har du abslout. sen brukar de bli en mindre summa men den beräknas först när du slutat äta medicin typ=)

Postat av: mamma

Ja det ska jag försöka det skadar inte att höra lite.

2010-04-24 @ 07:49:14
Postat av: Carro

Jaa, det var en toppendag.. Miss u!

2010-04-24 @ 12:57:59
Postat av: Sandra

På presenten har dom ganska många vägg ord annars kan du gå på den här sidan http://www.dekorativt.se/ finns massa fint där =P

Jag såg dom klänningarna på tv jätte fina men jag passar inte i klänning =/

2010-04-24 @ 17:37:12
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback