Förlåt för den dåliga uppdateringen

Ja, det är lite dåligt med uppdatering här. Som ni säkert förstår har jag en heeeel del att göra. Ikväll har vi dessutom varit och hjälpt Nicklas och Sandra att flytta. Eller Henke är kvar än, men jag orkade inte mer. Har en hel del att göra men jag orkar inte riktigt ta tag i det heller. Imorgon är jag ledig, då blir det att ringa massa samtal, vara barnvakt till Mira <3, skicka in partylite beställningen, "möte", och sjukgymnasten halv fem! Det var min lediga dag det ;)

Fick just ett samtal från älsklingen, en av hans kompisars pappa ska komma och hjälpa oss spackla imorgon. YES, vad snäll han är! Det behövde vi efter allt krångel!

Åh, det är riktigt jobbigt för mig att ha så kaosartat omkring mig. Usch, blä och fy för det! Dessutom hinner jag inte göra något av det jag vanligen brukar/vill göra. Jag hinner aldrig gå promenader, sjukgymnastikträningen har blivit lidande, allt... Och detta bara till råga på allt som redan fanns innan.

Här kommer en fin bild när
mamma slet i huset :)


Kommentarer
Postat av: Erika Gra

Ja det är inte alls roligt att bo i renoveringskaos.. men det kommer bli så fint när ni är färdiga :) härligt att ni får hjälp med spackling, ska bli kul att se resultatet sen! :) kramar

2010-04-28 @ 20:49:50
Postat av: Sara

Fast det måste vara rätt najs att bara hänga där med en bra jobbkompis och surra medan man jobbar. Haha.



Jo fick till en riktigt schysst bild. Motivet var ju väldigt tacksamt också :) Jag har en snart 3 år gammal SonyEricsson K610i.



Var i Pite har ni flyttat föresten? =)

Postat av: Sara

Aha, djupviken. Två väldigt nära vänner till mina föräldrar bor nånstans på det området. Har spelat tennis där nånstans en gång kom jag på också.



Vi bor i en 3a på 70kvm på ett område som heter Carlshem i Umeå. Vet att det kanske it säger så mycket, men kan ju vara kul att veta. Ganska många studenter finns det runt omkring.

2010-04-28 @ 21:58:03
URL: http://aranel.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, lite oväntat men roligt :)

2010-04-28 @ 22:46:06
URL: http://aranel.blogg.se/
Postat av: mamma

fy vilken bild. Men det blev bra eller hur?

2010-04-29 @ 05:42:49
Postat av: Emelie

:) Hittade du något på stan?

KRAM

2010-04-29 @ 20:10:02
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback