Fördriva tid

Nu har jag fördrivit lite tid. Jag är så himla rastlös, samtidigt som det kryper in stress. Konstig blandning faktiskt. Jag har just bakat en "sommarkaka" för första gången ever, faktiskt! Det är av Karins farmors recept "Ellas sommarkaka". För er som inte vet det så utan att vi visste om varandra (jag och Karin) så bodde jag nästan granne med hennes farmor! (Mamma och hennes farmor umgicks en hel del) :) Och så visade det ju sig även att vi var tremänningar, mormors bror var Karins farfar. =)

Här kommer 10 bilder till :)




En av så många fina solnedgångar




Henke utanför ett tempel. Vi var tvungna täcka axlar och knän, vilket var stekande hett!


Båda vi utanför templet


Jag utanför templet


Älsklingen






På kryddgården vi var fanns det sådana här vid restaurangen :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback