Denna eviga väntan



Hm. Nu väntar jag bara på att försäkringskassan ska ringa upp mig, det har snart gått en timma... Det är nämligen så att jag bestämt att jag ska friskskriva mig från och med torsdag. Egentligen spelar det väl ingen roll eftersom jag ändå skulle ha börjat jobba på måndag. Men det känns bättre att vara tillgänglig redan nu. Jag hoppas på jobb för Frida har sagt det är mycket jobb på båda ställena jag jobbar på så jag bara väntar på att jobb ska trilla in. Medan jag har väntat så har jag satt igång potatis på kokning och lagt kött i marinad av det lilla vi hade kvar. Vet inte riktigt vad jag har tänkt göra, men får se. Vill bara de ska ringa så jag inte är så låst.

Imorgon är det ett år sedan. ETT ÅR!! Shit alltså, det har varit ett väldigt långt år. Jag gruvar mig lite inför imorgon, jag hade glömt bort att det var och så fick jag ett sms som elakt påminde mig...

Har börjat ta ner gardiner från lägenheten nu, det närmar sig inflyttning nu i huset :D
Vette fasen vad jag ska syssla med nu.
Puss & hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback