Den där värdelösa känslan


Jag hatar när jag får den här känslan... Få veta något som man inte hade en susning om och inte känna sig "med", att vara borträknad. Så värdelös känsla. Jag känner mig värdelös och det är inte kul.

Nu har jag fått in lite grejer i köksskåpen. Åh vad jag vill att tapetseraren ska höra av sig. Suck. Känns som att han kanske har bangat ur, tycker ju att han kan höra av sig iaf. Flunsan håller väl inte i sig hur länge som helst. Tyvärr håller H på att bli sjuk också, men han känner sig bättre nu ikväll än igår iaf. Jag kände mig sjuk imorse, ont i halsen och så. Men ingenting nu. Får ju inte bli sjuk när jag har en massa jobb på schemat :)

Gick förbi Kicki (Fridas granne) med ljuskatalogen och gick förbi Frida en sväng för att få mitt veckliga gos. =) Mysunge! På tal om ljusen, om det är någon som vill köpa, så är det sista chansen nu innan sommaren (antagligen), kan ju bli om många vill ha men det brukar ju vara dött på sommaren. Det har kommit nya sommardofter också och ett reablad :) Så hör av er om ni är intresserade :)

För tillfället är lillkameran borta just nu (kan inte hitta den). Jag som hade tänkt bjuda er på en bild på hur vi lever just nu. (I gillestugan i källaren). :p Bjuder på någon bild jag har lagt upp i hårddisken redan istället :)


Vardagsrummet när vi hade rivit klart skarvarna. Det var ett riktigt grovjobb, det satt som tusan där!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja den känslan är inte rolig. Man känner sig liksom obetydlig.

Hoppas ni håller er friska =). Ska bli spännande att se bilder sen när allt är klart. Jag hoppas på ett fullspäckat inlägg med alla före och efetr bilder =)



Kram

Postat av: Carro

Älskar dig vännen!

2010-04-25 @ 19:07:00
Postat av: mamma

Ja det är inte roligt att känna det.Jag vet att det kan kännas i hjärtat.Men du är underbar jag älskar dig /mamma

2010-04-26 @ 08:07:56
Postat av: Jenny

Det kommer bli jätte fint :)

2010-04-26 @ 12:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback