14 april 2010

Denna dag har varit okej, faktiskt! Har alltså hunnit jobba, vara på apoteket, fixat fullmakt inför bankbesöket imorgon (som jag ej kan närvara på, därav fullmakten), eftersom vi får nycklarna till huset imorgon! Så då fick jag mig en liten promenad dit och hem också! Träffade även kusin-Malin efter vägen, det var trevligt! :) Jag är gode snäll jag alltså, nu är middagen fixad inför Henkes hemkomst. Potatis, fiskpinnar och spenatsås (det är endast då jag kan äta fiskpinnar, med spenatsås till alltså), och det är typ Henkes favorit nästan (fiskpinnar alltså). Sedan ska vi och köpa måla till taket! :D

Förresten, åh vad jag blir påmind om barndomen då det kommer små tjejer och plingar bakom dörren med majblommorna i högsta hugg! Dock hugger det i mitt hjärta när jag redan köpt 2 st av två tjejer, och så plingar det igen på dörren... (Nej, jag öppnade inte), jag kan inte säga nej till dem!


Någon av de sista dagarna i Indien. Liiiite röd i ansiktet var jag ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback