En till klant-sara

En liten klant-sara har varit framme idag också. Jag skulle ringa kusin Malin och trycker på "ring Malin". Sagt och gjort. "Ja det är Malin", "hej, det är sara" "hej?" "Vad gör du?" "Jag är på max...." Någonstans där började jag ana vad jag gjort. Jag hade ringt fel Malin, det var inte min kusin, jag tyckte hon lät väldigt konstig! haha Nu finns rätt Malin i min kontaktlista igen. (tog antagligen bort hennes nummer när jag bytte mobil)... Ja, det var lite komiskt sådär.

Men jag fick iaf träffa Malin en stund och även barnen en liten snabbis. Jag följde med och hämtade Emil på dagis och Emma på fritids. :) Och Frida och Mira hann jag också träffa. Jag är lite greys skadad, vet ni vad jag tänker på när jag skrev "hann". haha Dr Hahn! Erika ser också Greys så när det börjar om igen på TV så tycker jag vi ska ha Greyskvällar! haha Det vore mysigt!

Och, jag fick träffa Karin en stund på stan också. Det var kul att träffas igen! Datorn är inlämnad hos käraste Mats så jag hoppas han firrar problemet lagom till måndag igen. :)

Nu är väskan i princip färdigpackad. Ska bara packa ner linsgrejerna och tandborsten, vilket jag gör imorgon :) Ska bli så myyyysigt :)

Jag fick massage av sjukgymnasten igår, nacken och axlarna och en liten del av ryggen. Jag tror verkligen hon prickade rätt ställen för jag har ondare idag. Men jag har hört att så ska det vara. Jag tycker det är skönt att bli masserad "så det känns", när jag har ont. Skönont så att säga.

Puss & hej då så ska vi se vad Henke bjuder på för bild idag ;)


En het bild från jokkmokksmarknaden. Det här kan ju bli värsta grejen "Henkes bildarkiv" :p hahaha


Kommentarer
Postat av: anna

Haha sånt där när man ringer fel är så pinsamt. Jag kom o tänka på när något liknande hände mig. Fast då var det en som ringde mig Hon presenterade sig som Lina och jag tänkte att det var nån försäljare eller nåt. MEn sen så började hon prata om en bok hon hittat och frågade om hon skulle komma över med den. Jag satt där som ett frågetecken och tänkte vem fan är det som ringer och vadå för jävla bok?? Jag frågade igen vem det var. Och hon bara "Lina". Sen sa hon att hon att hennes mamma skulle hämta henne så hon kunde komma förbi mig innan de åkte till Storfors, DÅ fattade jag att det var Lina i min klass. HAha, kände mig som en idiot. Men jag kopplade inte hennes röst, och hon hade aldrig ringt mig tidigare. Hon måste ju tyckt jag var knäpp eftersom vi någon timma tidigare pratat om den där boken. HAha



Tänkte på din dator, krascha den så alla bilder försvann..?

Och vad skönt med massage, skulle jag också vilja ha, men ja du vet ju hur det är med det där. Får du varje vecka?

Nu blev det långt här. Ska försöka ringa den där ön och kolla om parkeringar nu snart om jag tar mod till mig, hatar sånt. haha tönt är jag ;) :P



Det var en kanonmorgon här idag (inte för att du kanske läser det hr innen du kommer hit men) och jag hoppas det forstätter såhär. kanonhöstväder ju! Kliar i mina fotograffingrar.. hihi. Modell?? :P

Postat av: Anonym

oj förlåt. vad pinsamt långt det blev :P

2009-09-10 @ 09:12:00
Postat av: Anonym

Haha, nä, jag glömde ju helt bort att öppna dörren förrän typ ett tag senare. Blev helt plötsligt så uppspelt på något vis så då gömde jag tv:n och glömde allting annat, tokigt nog :) Haha nämen så irriterande att de var så bakom er och ringde och höll på. :O Fast ioförsig så är det ju deras jobb, stackarna! :/ Åååh, tack för tipset! :D Ska prova att laga det riktigt snart har jag bestämt mig, det lät så himlarns gott! Orsaken till att jag oftast äter samma maträtter flera gånger i veckan är för att jag har ett minimini frysfack bara, (som inte är större än typ en väldigt liten låda) och min frys är inte så stor den heller, tänk typ storleken på minibaren på hotellen. :/ Så därför rymms det inte så mycket, men jag ska tänka efter noga nu innan jag far och handlar och investera i några bra saker så man iaf får lite variation i matlagandet, magen skriker typ efter något annat. =) Nämen, vad du är söt, tack så jättemycket!! Kakor går alltid ner såklart! :D

2009-09-10 @ 16:49:20
Postat av: Jennifer

Haha, oj glömde att skriva att det var jag som skrev det där förra! :D

2009-09-10 @ 16:49:58
URL: http://jacobssonjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback