Jag har bestämt mig

Idag ringde pappa från Turkiet och berättade att de hade det bra. ca 30 grader varje dag. Nu kl åtta skulle de äta buffé på hotellet.. :)

Nu väntar jag som bara för att få åka på bröllop. Jag kan inte fatta det. MIN Carro ska liksom gifta sig! Stora damen liksom. Är vi så vuxna?

Jag vet inte om jag berättat om mannen som är i parken jag går förbi varje dag då jag går hem? Han är där VARJE dag. Nästan läskigt. Idag satt han på bänken och vände sig om och tittade genom buskarna. Helt sjukt. Men jag tror inte han är riktigt hundra. Inte för att vara elak, men något galet är det. Men han verkar ju inte vara farlig iaf. :)

Snart kommer Henke hem. Som jag har längtat efter honom! Det var egentligen idolkväll i älvsbyn (eller är), men jag hade lovat honom att vi ska ta det lugnt. Eller vi ska gå en liten promenad, och sedan bara mysa. Det behöver jag nog! Förresten. Jag har bestämt mig om en sak. Jag har pratat med Henke om det och han tycker det är värt ett försök. Han tror på mig! Det känns bra. Jag vet att jag egentligen inte är redo för det, men det går inte på något annat sätt känns det som. Nåt måste hända och nu ska jag se till att det gör det!! Imorgon ska jag berätta vad jag tänker på så då får vi se hur det tas emot. Nu jäklar!!

Har pratat lite med Henke om USA resan vi vill göra. Vi måste spara ett bra tag innan vi har råd (eftersom vi samtidigt vill spara till vårt framtida hus), men då ska vi fara på någon mindre resa ändå, för det är mysigt. :) Jag vill till Egypten igen! Men Henke vill inte dit två veckor, men med lite övertalning så borde det väl gå? Jag blev ju inte mindre sugen när jag såg Karins underbara bilder från när hon och Stewen var i Egypten. ;) Vet någon hur länge det är säsong där såhär på rak arm? För vi kommer inte fara detta år om jag säger så. :)


Jag & Carro på hotellets lilla zoo i Egypten. :)

Jag har varit och solat solarium för en stund sedan (försökte få bort min fula solbränna från i somras när jag hade halterneckbikini (inte så snyggt till bröllopet när jag ska ha axelbandslöst). Jag stoppade i en hundring i växelgrejen för att få tior, vad tror ni händer med min maximala otur? Den käkar upp den utan att spotta ut tior. Jag ringde journumret som fanns där men de kunde inte skicka ut någon nu, så de ska skicka hundringen med posten. Typiskt. Fick vända och fara hem och köra tillbaka.. Men jag tror den nästan är borta (randen) nu iaf. :D




Och så dagens Anna&Sara bild ;) Här är vi på Resö på västkusten :)




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jo det måste vi! Jag kan nog imorgon, beroende på vilken tid, men skicka ett sms när du vet att du ska sitta lite längre framför datorn, så försöker jag logga in om jag är hemma och kan, så kan vi prata! :)

Postat av: karin

den egyptenbilden är så härlig :) haha den där mannen har du berättat om för mig någon gång :) mystisk! jag tänkte sola en sista gång idag, måste nog plåga mig lite längre än 8 min :p

2009-09-24 @ 08:26:48
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: karin

ja fyrhjuling var himla häftigt ! sen pyramiderna går inte att beskriva !! ojoj, så himla maffigt. nog hinner man se dom på en vecka !! det är ett måste ju :D vi tog tvådagarstur i kairo, riktigt bra!

2009-09-24 @ 08:33:03
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha jo, dom är ju några stycken nu! :) snart är det kanske dags för er att skaffa en också? ;)

2009-09-24 @ 19:47:33
URL: http://annaejk.blogg.se/
Postat av: Carro

snart är du här!!!! Längtar!

2009-09-25 @ 10:03:29
Postat av: Anonym

Hoppas ni har det jättebra på bröllopet!

2009-09-25 @ 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback