Brudparet Svensson

Oj, vad ovant att kalla Carro för Svensson. :) Men oj vilket fint bröllop Carro & Lales var! Jag kunde precis hålla mig från att börja gråta i kyrkan. Men när jag hjälpte henne att knyta bandet bakom ryggen innan (fast det inte gick så bra) så började jag nästan gråta när jag gick därifrån. Hade jag stannat en sekund till att tårarna sprutat! Bröllopet var jättefint och allt var så bra planerat. Det kändes som ett "nära" bröllop, bra gemenskap, bra bordsplaceringar, god mat och tårta (som vickan gjort) och roliga lekar och påhitt. Toppen! Allting! De var så otroligt fina och åh, jag blir rörd bara jag tänker på dem! Nu hoppas jag de två har det supermysigt på deras bröllopsresa till Rom. Jag önskar de all lycka i framtiden!




Kommentarer
Postat av: maud sandberg

oj vad fina dom är,jag förstår att tårarna nästan kom.

2009-09-29 @ 06:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback