Varning, jag är arg!

Jävla röntgen!! gaaaaah! Blir tokig! Kan lika gärna få vänta typ tre månader eller en vecka (om de får något återbud). VC receptionstanten sa jag skulle ringa om jag inte fick någon tid snart, vad innebär det då? Jag kan ju inte ha så här, fattar dem inte det! Jag kan ju fan inte ens gå en normal promenad som andra, normala människor kan. Detta innebär att jag inte hinner träffa en läkare innan jag köper årskort i Kåbban... !!!!! Nu skiter jag i det här, jag orkar inte. Hur svårt ska det vara att få rättighet att veta vad det är för fel, ingen tycker det ju är allvarligt. Jag ska fan gå en fet promenad så det händer igen, sedan åka in på akuten, det verkar vara det enda jag inte testat nu!!!


Förlåt, men jag är arg.

Här kommer en bild jag snott från snälla AM:S blogg. (Jag har inte ens frågat om lov, men jag känner på mig att det är okej, right)? ;) Hon är så duktig på att göra så här fina grejer!



Dags att ta på mig då och gå min feta promenad och sedan duscha så det blir folkvett i mig igen. (om det går)
Imorgon ska jag vara barnvakt till Mira, första gången (på riktigt denna gång) :P inte bara 1 min :P

FÖRRESTEN! FÖRSTA SNÖN KOM NOG INATT. LITE SNÖ LIGGER PÅ MARKEN NU, MEN INTE HELT ÖVERTÄCKT SOM DET BRUKAR GÖRA NÄR "FÖRSTA SNÖN KOMMER". JAG HAR SVÅRT ATT DEFINIERA MIN EGEN VARIANT AV JUST "FÖRSTA SNÖN". ÄR DET NU, ELLER ÄR DET NÄR DET ÄR MER ÖVERTÄCKT? DET ÄR NOG NU VA?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, så himlarns trist att det måste vara något sjukt (!) akut för att ens få någon sorts hjälp!!



Jag hoppas du får hjälpen du behöver så fort som bara möjligt och att de inser misstaget av att inte ha hjälpt dig tidigare! :)

Postat av: anna

önskar det kunde ordna sig med knät!

2009-10-19 @ 18:01:18
Postat av: tant a-m

men jääävlar alltså med knäet.. jag hoppas verkligen att du inte behöver vänta lång tid alls.. och när det gått en vecka - RING! du måste ju kunna leva ett liv liksom. fyfan.



(och ja! det är helt okej med bildsnoendet! :))

2009-10-19 @ 22:25:59
URL: http://dagensbam.blogspot.com
Postat av: karin

haha ja på ett fik någonstans, ingen aning vad det hette.. :)

2009-10-20 @ 10:33:02
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback