Tack alla!

Jag vill tacka alla mina nära och kära för de fina presenterna och framförallt att ni kom för att gratta mig :)
Och gratta bror också förstås =) Ingen egen dag här inte. :P






Mina två tårtor. Det är bara tårta 1 som det finns kvar av nu. Tårta 2, som är precis här ovan var en marängtårta. Karin hjälpte mig baka igår, det var fint gjort av henne. :) Hon kom för att gratta mig på dagen igår. Sedan på kvällen kom mor & far, farfar, bröderna med deras respektive, Henkes föräldrar och ena syster.

Ikväll blir det fest. Lite tråkigt att när jag äntligen har en födelsedagsfest så är det ofta några av mina vänner som inte ska festa. (det gör ingenting förstås, jag förstår ju varför och ni kommer ju ändå), men ändå... Jag kan inte låta bli att tänka så... Jag hade ingen fest förra året, nu kände jag att det var dags... Och jag tänker att om någon har födelsedagsfest så även om jag inte är hundra sugen så blir jag det när det väl är dags plus att jag vill göra det för den personen. Nåja, nu låter det som att ALLA ska vara nyktra och så är ju inte fallet :p Men jag kan ju inte ens festa så ofta nu för tiden... Nu kommer det dock bli tre helger på rad, vilket inte är bra. Menmen.  Men, det kommer många som ska festa ändå, så jag ser framemot kvällen! Utgång: Kalles :D AM & Kattis kommer tidigare så ska vi handla (vi ska göra hemmagjord pizza), och så ska hon fixa mitt hår, hon ska få göra VAD hon vill. :D MYYYS Men först ska Malin & Frida och barnen komma. Mysigt!

Har ringt VC om att få mina journalkopior där också (ringde otropedin igår), men blir uppringd 14.45, de hade inte samma upplägg som på ortopeden när jag ringde dit. Måste ändå gå via receptionen typ. MEN, när de ringer upp ska jag gnälla som fan för att få en till tid och att NÅNTING måste hända. Det är ju iof mycket bättre nu i knäna, men det är väl också för att jag inte gått nånting? Vad händer om jag gör det? Och jag kan fortfarande inte sätta mig ner på huk normalt. Kan jag köpa årskort i backen? Åka och resa? Vad händer om samma händer där? Jag kan ju inte leva så här. Får hota med att jag gör nånting annars, för NÅT MÅSTE HÄNDA! Det inser ju alla....utom dem...

Nu ska jag klä på mig och köra in till stan och lämna in min klocka på batteribyte. Jag ska också testa göra en grej i Word =) Puss & hej


Kommentarer
Postat av: a

Ledsen att jag inte kunde komma!

2009-10-16 @ 14:10:12
Postat av: Jennie - Mitt liv som mig

Suck, jag glömde gratta dig på din födelsedag =(! Får skylla på att jag hade häcken fylld me annat.

Tack så mycket för den snälla kommentaren, dock en gammal bild från min systers bröllop.



Hoppas din helg blir kanon!!



Kram

Postat av: Sandra

Vad bra att du tyckte om den =)

2009-10-16 @ 16:19:22
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: karin

vilken tårta blev godast? :D

2009-10-19 @ 11:44:12
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback