Kanske det händer något nu

Nu har jag mailat sjukgymnasten jag gått hos den senaste tiden för att få höra hur jag ska gå tillväga nu med knät. Ska ringa till ortopedkliniken imorgon, om jag inte får komma dit eller prata med min ortopedläkare så ska hon undersöka knät (vet dock inte vad hon kan göra åt saken), men nåt händer iaf. Måste ju ta tag i det även om jag inte har kraft eller ork till att kämpa för det. När det är överstökat är det dags att kämpa för nästa grej...Hur länge orkar man? Men nu återstår det att se vad som händer, ska stiga upp tidigt imorgon så kanske ortopeden hinner ringa upp när han har telefontid :)

Nu ska jag försöka gå till Frida för att vara barnvakt åt Mira medan Frida ska jobba (bara tills Peter kommer hem). Det är så illa nu i knät att jag knappt kan gå :S Haltar mig fram överallt. Men det kunde vara värre, jag klagar inte. Ska bara försöka göra något åt det, för det är ju onödigt att göra det värre kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback