Kan det vara försent, att säga som det är?

Hm. Oron inför imorgon växer sig starkare och starkare. Usch. Blä. Och fy!

Jag är trött, jag SKA lägga mig alldeles strax. Har duschat och borstat tänderna redan.  Jag sitter bara och googlar om knäna. Nu ikväll så kände jag hur det värkte och som sträckte bakom knät (samma som har krånglat i 5 dagar på rad nu, mer än vanligt då). Såhär som jag känner nu, bakom knät, har jag känt förr, men inte tänkt på som jag gör nu. Det började med att det värkte, sen sträckte, sen kände jag att jag fan inte kunde böja ut benet när jag gick. Kändes jättekonstigt. Jag vet jag haft det förut, men alltid tänkt det går över. Vad fan är det för fel på mitt knä?! Värken som jag har (även i andra knät) kan jag väl leva med, men när det gör så här? Varför tar ingen läkare mig på allvar för?!? Jag är så less. Jag orkar inte kämpa!

Har tänt ljus ikväll, tänkte försökte skapa lite lugn och harmoni men det funkade tyvärr inte. Doftar gott här iaf. :) haha

Sov gott alla! Det hoppas jag att jag ska göra!


Det är tomt utan dig! <3

Kommentarer
Postat av: henke

älskar dig!

kommer snart hem igen :)

2009-10-05 @ 21:11:09
Postat av: Jennifer

Hoppas du kryar på dig så fort som aldrig förr!!:/

Postat av: Carro

Vad söta ni är!:) Går det inte att ta upp med sjukgymnasten? annars tycker jag du ska söka vc, för det har ju förvärrats massor nu. Det är ju inte rimligt att det ska vara så! /ssk carro...:p Många kramar

2009-10-06 @ 09:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback