Höstpromenad i strålande solsken

Oj, dagen tog en oplanerad vändning. Vi började med en morgonpromenad i det mysiga höstvädret som rubriken beskriver på grisan. Haha, det var lite kul för vi skulle gena i skogen tänkte vi. Det gick bra... Ända tills vi kom till slutet av "genvägen" då det visade sig vara myrmark. Så, vi fick justera om lite... Henke klarade sig bäst, så jag fick ta hans strumpor och han gick barfota i sina. Söt han är va? :)



Här ser ni ett litet bildbevis ;)


Det var så otroligt vackert ute! Allting!



Sedan blev det stan och sedan mot Ä-byn där vi gick upp på Hundberget för Henke har aldrig varit upp och jag tänkte det skulle vara en fin höstvy att ta kort på, men det var faktiskt inte så mycket färger däruppifrån... Sedan mot Nystrand där det bjöds på god födelsedagsmiddag och kladdkaka.




 
Vid 19 var vi hemma och jag skulle städa och fixa och dona på. Henke skulle ha "data-date" vid 19-tiden. Men det blev inte något av det. Henkes polare verkade inte så sugna och jag skulle gå ut en sväng innan jag skulle börja städa men då "hoppade" knät, värre än de sista gångerna, precis som det gjorde förr, för flera år sedan, SÅ ONT gjorde det alltså. AJAJAJ. Fan, så det blev inget av det. Jag fick se det första avsnittet av OTH istället och nu ska vi se en komedi Henke vill se (minns dock inte namnet). Synd bara att sådant där ALLTID händer när man vet att det ändå inte finns någon ortoped att få träffa. På måndag kommer det ju vara "bra" igen, omän det aldrig är bra. Men vi måste ju in när jag har sådär förbannat ont, så de kan känna vad som verkligen är galet (tänker jag). Men nu måste jag ringa och fixa (hur vet jag inte) men något måste göras. SÅ HÄR ska jag väl fan inte behöva ha det? Det blir ju bara värre och värre! Jag har känt de senaste veckorna att de "hoppat" lite ibland, men inte så farligt, har alltid kunnat gå direkt steget efter. För två-tre dagar sedan hoppade det lite mer, så det small. Det var läskigt. Men kunde gå direkt efter några steg. Men såhär ont har det inte gjort (även om jag kan gå nästan normalt nu i skrivande stund). Ajja, ska inte tycka synd om mig. Men jag är gode less på det här!!

Hoppas ni haft en bra dag och har en bra kväll!! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Erika G

Vad obehagligt med dina knän.. :( hoppas att det blir bättre! åå, mysigt med hundberget, det är himmla fin utsikt! :) kram

Postat av: maud sandberg

Vad gullig henke är i dina strumpor.Du måste skicka in bilden "höst"frost.den blev sååå braaa.hoppas att ditt knä känns bättre i dag.och tack för igår pappa blev jätte glad för precenterna.

2009-10-04 @ 08:50:23
Postat av: karin

håller med erika, så obehagligt med knäna!! fina bilder! :)

2009-10-04 @ 15:22:02
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad jobbigt Sara, känner verkligen hur less och jobbigt det måste vara.. jag tänker på dig ofta och jag hoppas verkligen dina knän blir bättre. du är inte värd allt skit alltså...! kramar i massor

2009-10-05 @ 11:36:38
URL: http://powercarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback