hallååååååååå!

åh vad jag bara vill skriva det jag känner just nu, även om jag inte riktigt vet vad jag känner. men hallååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!! (typ så)

Jag är så uttråkad så det finns inte. Imorgon tänkte jag hälsa på på jobbet, om dem har tid med mig, det är tydligen gruppträff då, men lunch ska ju alla ha så? Frida och Erika jobbar då också, så det känns bra.  Sedan är det dilemmat om jag ska köpa slalomskidor eller ej imorgon? :S hjääääääääääääääääääääääälp!

By the way, barnavakt var det va? Peter kom hem efter 5 minuter ;) Så det blev en snabb barnvaktning även denna gång. Men nästa gång kanske ;) ?

Jag hittade en gammal bild när jag höll på att säkerhetskopiera lite bilder igår. Det här var en av dem. Sedan hittade jag en "gammal" bild på mig... Ungefär 1½ år sedan kanske. Så vill jag aldrig, aldrig nånsin se ut igen!


Kommentarer
Postat av: anna

köp dom, du vill ju ha dom :) var du på jobbet idag?

2009-10-21 @ 16:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback