Gamla, fina minnen kommer upp igen

Nu sitter jag och bränner skivor. Säkerhetskopierar mina bilder. Sedan tänkte jag en smart tanke... Jag borde ju inte ha skivorna sedan på samma ställe som hårddiskarna? Vart ska jag ha dem? I Nystrand? Jobbigt ifall jag behöver dem dock då... Jaja, nu håller jag på med januari och februari 2008. Då såg jag denna bild dyka upp :) hihi Det var en riktigt rolig sthlms tripp med Erika, Carro och Karin :D





Har även tänkt skicka in bilder för framkallning... Det blir dyrt. Det är över 700 bilder från april till slutet av juli... Suck, det är så svårt att sortera ut vilka jag inte ska ha. När jag ser dem i handen kan jag tänka "varför framkallade jag den här"? Men det är ju dock både Dublin och Bulgarien så det blir ju många automatiskt :) Måste nog ta hjälp av Henke. Han är hemma :D Nästa vecka börjar han jobba i Piteå igen. Då blev jag glad. :D Speciellt för jag hade bävat av att behöva vara själv på min födelsedagsmorgon. (Nog för jag varit det de senaste åren ändå, men jag har sett framemot denna och tänkt att denna inte ska bli som de andra senaste).

Iaf, jag sitter här och bränner skivor medan Henke sitter inne i köket och pluggar. Jag gick nyss på toa och vågade knappt gå. :) Vill inte störa honom. Han sitter där helt djupt insjunken i sina böcker och tankar. Måste nästan smygfota :) Kanske törs göra lite scrapbooking snart, är lite less att sitta här. Då kan jag smygfota så ni får se ;)



hihi, han märkte mig ;) Jag förklarade att han såg så söt ut med sina böcker och djupa tankar. Jag fick som kommentar en suck och "jag och facit är bästa vänner". Ska nog inte störa alls ;)

Nu kom han in, han verkar vara färdig. Vi funderar om vi ska ringa VC igen eller inte. Knät är fortfarande svullet och kan ju knappt gå. Och imorgon har vi ju inte direkt tid... Får se vad som händer! Sedan ska vi hämta Emil på dagis halv tre istället för Frida som är på stan. :) Sedan åker vi till älvsbyn. Ska köpa lite scrapgrejer på pärlfoto (inte därför vi åker dit förstås) utan för att hälsa på Tommy en sväng och så ska Henke ge honom lite filmer och sånt så han har nåt att göra när han inte kan göra så mycket annat på dagarna efter olyckan. Sedan blir det nog lugnt. Henke skulle kanske hitta på något med en polare och jag kanske får tid att pyssla med bilderna eller hälsa på barnen eller något annat. Imorgon blir det bad på äventyrsbadet och sedan middag och sedan idolkväll hos oss. Hoppas knät är någorlunda så jag kan åka någon kana, så det inte blir att sitta i bubblet hela tiden. (nog för att det är skönt, men inte i flera timmar)

Nu tjatar Henke om en kram så det är bäst jag går ;)


Kommentarer
Postat av: emma

vad pluggar han med?

2009-10-08 @ 13:43:51
Postat av: Anonym

gud vad ni är söta tsm!

Postat av: Sara

emma: en elektrikerkurs

2009-10-08 @ 20:40:42
URL: http://saraah.blogg.se/
Postat av: karin

vad söta ni är :D ååh jag skulle vilja sno lite stockholmsbilder av dig ! å kanske lite andra med :D

2009-10-08 @ 20:59:56
URL: http://tjofftjoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback