Det regnar, ingen snö! :(

Hm, i Älvsbyn fick jag just besked om att det snöar, och mycket! "Det snöar lapphandskar", sa mamma. Här regnar det bara, massor. Och jag har fått tid hos läkare på VC kl 10, och jag vettefan om jag kan köra bil (trycka ner kopplingen med vänster fot) Ska ringa Frida och höra om Peter råkar vara ledig idag, annars får jag tappert försöka med det. Dit måste jag ju!  Så... Nu har första snön i Älvsbyn kommit, när kommer den hit då? :) Jag LÄNGTAR! (inte för att jag kan åka slalom som det ser ut nu, men jag hoppas ju att jag ska kunna det i vinter. Vi som pratat om att köpa säsongskort i Kåbban) :(

Dags att göra slag i saken och börja ta på mig och ringa Frida!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback