Ajajaj

Jag som trodde jag skulle få sova tidigt igår... Pyttsan. :) Jag var ändå vaken när Henke skulle hämta hem AM, så jag följde med. Det var tur, för det var ruskigt halt vissa bitar, så det kändes skönt att vara med istället för att vara hemma och oroa mig. :) Det var några bilar som kört i diket efter vägen, så idag ska vinterdäcken på. (Det måste det hur som på min bil för jag ska besikta den så jag får iväg den någon gång). (och mina sommardäck går nog inte igenom) :P

Idag regnar det, så det passar väl bra till en städdag. Fast jag hade sett framemot en till morgonpromenad för att hämta hem lite granris. Vi tänkte göra fint ute vid balkongen med ljung och granris. :) När jag steg upp och fått på mig kläder och skulle gå in till Henke och AM så gjorde knät sådär igen! FAN! Det är bara vänster som gör så, och det riktigt hugger till, på vänster sida. (menisken låter det som va)? Åh. Iaf, kl 15 ska vi till Arnemark för att blir bjudna på palt =)

Nu kallar städningen. :)

Hej och hå vad det går!


Bjuder på en mysig mor-dotter bild :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaa, jag följer jättegärna! När är det? :) Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback