yeeeeeey!

Nu mina vänner ska ni få höra vad jag ska göra alldeles strax... Jag ska hämta MIN systemkamera! Äntligen!! :D Är dock några tillbehör jag måste beställa från internet som är så dyrt att köpa direkt på elgiganten (där jag ska hämta kameran) tjoohoooo vad kul! :D Så jag måste hämta den, kolla vad det kostar där med det jag vill/behöver köpa, och sedan hem och kolla på nätet!

Ska på ljusparty hos Karin ikväll, och innan det tänkte jag åka hem till mamma, hon är hemma och är halvkrasslig... Ingen feber, så hon orkade med mig iaf. ;) Hon ska ev toppa mitt hår, det var i april sist jag klippte mig!! Jag vet inte hur jag ska klippa det, om jag klipper det. Det är därför det är såhär tråkigt nu... Det har blivit himlanch långt! Tips någon hur jag kan klippa mig? Vill klippa så lite som möjligt på längden eftersom det äntligen blivit långt...

Nu känner jag mig konstig i halsen igen. Det är märkligt. Kommer och går... Och inatt sov jag 12 h!! Hade kunnat sova längre också. Helt knäppt! Och till råga på allt så sov jag middag nästan 2 timmar i soffan igår också.

Dags att ta tag i den här dagen så jag får min systemis :D

Puss & hej!


Kommentarer
Postat av: sassa

åh va kuuul! lyx! :)

2009-11-11 @ 11:32:13
Postat av: Emelie

VAd kul med ny kamera! :)

kram!

Postat av: Emelie

VAd kul med ny kamera! :)

kram!

2009-11-11 @ 20:14:31
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback