Varför?

Jag känner mig bitter. Avundsjuk på allt och inget. Jag vågar inte ens säga vad jag är så avundsjuk på för det är inte tillåtet. Och jag skulle bara få som svar att jag har det. Men det har jag inte. Det gör ont i hjärtat faktiskt.
Om jag ska byta ämne så saknar jag alla idolkvällar. Är det kanske de tre senaste veckorna vi inte kunnat "hänga på" som vanligt? Nästa helg kommer ju Carro hem, så jag hoppas det blir nåt kul då :D

Henke sover och jag sitter och fördriver tiden i brist på sömn... Jag kan inte somna... Jag läser lite bloggar och känner mig mer och mer avundsjuk på olika saker som egentligen kanske är strunt... Nu är jag tillbaka till denna avundsjuka. Känner ni er avundsjuka någon gång? Jag känner avundsjuka samtidigt som jag känner skuld just nu... Åh vad jag önskar jag hade det jag tänker på. Ni som har det tar nog för givet, men jag har nog aldrig någonsin haft det. Aldrig. Jag var på väg en gång, men det sprack. Dock vet jag att om fårhållandena kring detta problem hade varit annorlunda så hade det antagligen kunnat bli så... Om det inte vore för det här med avstånd. Avstånd är jobbigt. Men inget avstånd är väl för långt bort? Även det längsta avståndet kan bli det närmaste. Faktiskt. Det finns bara en och den håller jag jävligt kär. Men varför? varför varför varför?

Bank. Bank. Bank. Jag känner hjärtat slå samtidigt som trycket ökar. Varför?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är i Mora var fjärde veckan! Kom hem igårkväll :)

Jag hade 151 olästa förra gången jag kom hem,nu har jag inte orkat kolla ;P

Hur mår du?

KRAM!

Postat av: Anonym

Åh, min skatt, vad jag saknar dig!

2009-11-21 @ 08:38:05
Postat av: Sofie

hehe du har då iaf en jättefin blogg tycker jag! :)



Jodu jag kan också vara avundsjuk, på mycket! Men det tror jag alla är nångång.



Kram på dig

2009-11-21 @ 10:18:01
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag känner mig avundsjuk på andra männiksor varje dag. Inte så att jag missunnar dom saker =), men jag önskar att jag också "kunde få"!



Kram

2009-11-21 @ 10:26:54
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: maud sandberg

visst kan man känna avundsjuka, det gör nog alla ibland.

2009-11-21 @ 11:32:42
Postat av: tant a-m

lite avundsjuka är nog nyttigt, konstigt nog..?! :o

jag tänker som så att avundsjukan kan göras om till driv/inspiration; "X har det så och så", istället för att avundsjuka ner sig så får man sparka sig själv i baken och göra nått åt något så att man också kan få det så.. :D

så försöker jag iallafall tänka när jag blir avundsjuk på saker och ting. :)

kram på dig!

2009-11-21 @ 14:42:52
URL: http://dagensbam.blogspot.com
Postat av: anna

avundsjuk är nog alla någongång, som sagt. Mer eller mindre. Kan du inte prata med mig om det? Puss

2009-11-21 @ 14:47:03
Postat av: Emelie

Tack ! :)

Hur är det med dig? Har du gjort något kul i helgen? Kram!

2009-11-22 @ 18:13:35
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback