Suck

Suck. Det var sista kameran som de hade framme. Vilket innebar att jag skulle betala samma pris för en kamera som alla har fingrat på... Jag tackade vänligt men bestämt nej och får komma och hämta en nyyy på måndag istället, som är helt ny förstås. Jag skulle få ett minneskort till ett bra pris som plåster på såren. Men nu inser jag att det var inte alls billigt, eller ja, billigt för att vara där, men inte billigare än att beställa från usa förstås. Men det blir nog så jag köper ett på måndag ändå, för jag måste ju ha ett och lär ju inte orka vänta tills det kommer ett från USA, däremot behöver jag ju ett till minneskort, så det ena kan jag beställa från USA, med lite andra tillbehör.

Fick Carolas nya julskiva med posten idag. ÅH vad jag vill lyssna på den. NU! MEN, enligt mina traditioner, ajjabajja lyssna på julmusik innan fredagen före första advent! Men åhh, vad sugen jag är. Lyssna på den och baka peppisar och julpynta! Vi måste komma ihåg att köpa pepparkaksformar! Vi har inte en enda! Skandal! Ska genast skriva upp det på handlalistan.


Puss & hej leverpastej!



Behöver jag säga att jag vill utomlands igen... åååååh! Vill boka nuuuu!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken besvikelse =S. Men tur att den kommer in snart igen. Jag vet då jag skulle köpa min tvmöbel och sprat ihop till den så hade den utgått ur sortimentet hos IKEA.

Jag var helt knäckt. den kostade nämligen 6000:- och det är inte pengar som jag direkt hostar upp =), hehe å jag var så glad att jag äntligen fått råd att köpa den.

Blev en soffa istället, och sen hittade jag den tvmöbeln på blocket för 2500:- jättefint skick :D, soffa OCH tv möbel för nästan samma pris.



Vad är det du är intresserad av att fota? Något särskilt motiv?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback