Nära döden upplevelse


 

Ja, först och främst så har jag, Frida & Johanna varit och tagit sprutan, the one, liksom. Tur att man inte behöver ta 2 st iaf. :) Det kändes som det brukar och det känns likadant fortfarande i armen. Jag lär väl tillhöra den gruppen som kommer ligga i feber inatt... Iaf, när vi skulle köra hem (Frida körde) så kommer det en lastbil som svänger ut rakt mot oss! Vi var halvvägs ner i diket alltså! Det var såklart hans fel, dels var vi redan påväg, vi var halvvägs förbi den korsningen och dessutom är det högerregeln där och vi kom från hans höger. Shit, pulsen blev hög och har inte riktigt lagt sig än!



Sedan vill jag bara skriva en tummen ner till folk (i detta fall en kvinna) som inte kan nöja sig med att bry sig om sitt eget. När vi stod i kön (alla får ju kölappar, så ingen kommer ju förbi och kan trängas. Ändå kom  en kvinna och sa "alltså ni har ju 57, det är nog inte dags för er än" skitsurt! Till råga på allt hade de sekunderna innan sagt "alla som har 40 och 50 nånting ställer er upp", hon hade 50, varför kunde hon inte nöja sig med att kolla på sitt eget, vi skulle ju ändå inte komma före henne?! Vi gjorde ju bara som vi blev tillsagda...

Ajja, dags för en promenad nu! Får vi se om jag lever ikväll när Stina kommer, vi ska se bio! :)

Puss på er!

Update: Kanske ska tillägga att jag var på sjukhuset imorse och röntgade knät, idag eller imorgon skulle läkaren ha resultatet, så jag hoppas han inte dröjer för länge med att höra av sig!

Kommentarer
Postat av: karin

vad obehagligt det där med lastbilen :S hoppas läkaren hör av sig snabbt å att det löser sig med knäna! fina bilder :)

Postat av: Emelie

Vilka fina bilder! :)

Vad ska ni se på bio?

Jag ska på bio på lördag :D

Kram!

2009-11-12 @ 17:43:07
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh,okej! Jag gillar också svenska filmer,jag tycker man känner sig som "hemma" då man ser dem,haha! ;)

Tack för de fina orden,jag bli så glad!

Ja,jag går sista året nu,estet bild. Men jag är sjukskriven så jag har inte varit i skolan knappt nåt den här terminen,men jag kommer ändå (troligast) kunna ta studenten med mina klasskompisar. :)

Det går bra faktskt,det går väl upp och ner såklart,men för det mesta bra med maten ochså. Det är väl psyket som är svårare att "överta" om man säger så. Jag är fortfarande så himla glad att jag fick komma till MHE! Det är verkligen det bästa som hänt mig, om du skulle vilja söka någonstans så tycker jag verkligen att du ska försöka få komma dig,det är helt enkelt bäst! Man måste ha viljan,men vad jag har förstått så har du den? :)

Hur går det för dig?

Vad gick du för linje på gymnasiet?

Hoppas du har det bra! Kram!

2009-11-13 @ 09:23:50
URL: http://umbrellastorm.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, ja du kan få jobb hos mig om jag startar eget! :) Okej, men jag ska beställa lite teljus hade jag tänkt men har det kommit många nya dofter? Tänkte om jag skulle komma och lukta hos dig till veckan nån dag ;P ha en trevlig helg du också! Kram

2009-11-13 @ 11:18:32
URL: http://psafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback