Min sjukling



Sjuklingen



Ja, så blev det av denna "Kåbban" weekend. Henke har feber och jag är bara seg och ont i halsen. I torsdags när Henke tog feber på sig så fick jag för mig att jag måste ju också testa. Jag hade känt mig hängig hela dagen. Haha, vill ni veta hur resultatet visade sig? Jag hade 35,4 och Henke typ 38. Liiiite skillnad. Men jag är ju sjukt lågtempad... Nu har jag dock 37.2, men det känns ju nääästan som feber för mig. Iaf, vi avbokade stugan, så vi ska hänga här hemma och Henke försöker få mig att se Sagan om ringen med mig. (jag hatar ju sådana overkliga filmer för er som inte vet det), men jag ska se den för min sjuklings skull ;) Nu ångrar han sig allt bra mycket att han inte tog sprutan. (Jag hade ju bergis fått flunsan också ifall jag inte tagit sprutan) Vi ska dock en sväng till Boden för att klaga på mina pjäxor. Vi fattar inte hur de har kunnat sälja så stora pjäxor till mig. De sitter inte nånstans, och fast man spänner på det hårdaste så känns det inte ens, det är inget motstånd alls när man spänner! Och hälen åker fram och tillbaka hela tiden! Om Henke är frisk imorgon så åker vi dit över dagen. (Han vill även dit söndag isf också över dagen)

Jag läste några dagars PT igår... Fick se att min bild som jag skickade in långt innan den från hundberget kom med... Fick en mindre chock. haha Hoppas jag vinner på trisslotterna jag kommer att få sen. :D Kanske är min chans nu?;)
På tal om bilder och "tävlingar" vill jag göra reklam för Henkes lillasyster som har kommit med i en tävling med hennes katt Skorvas. (Jättemysig och söt katt). Gå in och rösta!
http://kattensdag.se/2009/skorvas/ (5 stjärnor såklart)

Jag såg också när jag bläddrade i tidningarna att en av mina favvo söttanter har dött :( Ajja, så är livet och jobbet likaså. Det händer förr eller senare... Men det är ändå ledsamt ibland.

Nu ska jag höra med sjuklingen vad vårt nästa steg kommer bli för nåt ;)

Jag ska också hämta ljuskatalogen hos mamma. Så nu alla ni som vill göra beställning inför jul, det är dags NU! Jag kommer inte skicka in beställningen förrän jag fått pengar av ALLA. Sist fick jag hålla ut så mycket och jag har inga pengar nu till att göra det. Så ni vet. :)

Igår kom min nya telefon också! Jättefin och liten :) Och BRA! :D OCH BILLIG. Ja ni hör, helt otroligt :D
Jaja, jag bara surrar, ska ta tag i vårt nästa steg nu då. På återseende! Nu ska vi visst sticka mot Boden och Skifix!

Här kommer en bild från när Henke hällde upp sin efterlängtade julmust :)




Hejrååå!

 


Kommentarer
Postat av: henke

mmmm julmust :D

2009-11-20 @ 12:24:02
Postat av: Erika G

Julmusten ser lite ut som ett hjärta ju! :) hoppas att ni blir friska snart! kramar

Postat av: tant a-m

Åh, himlarns vad trist att eran fina weekend kraschade.. :( men, positiva tankar; kanske en olycka hade hänt om ni for dit? :)

krya på er massor iallafall!

2009-11-20 @ 21:42:25
URL: http://dagensbam.blogspot.com
Postat av: anna

Krya på er!! saknar dig

2009-11-20 @ 22:30:43
Postat av: maud sandberg

Det ser gott ut julmust är mumsigt gott .Jag ska nog tjuvsmaka jag också.

2009-11-22 @ 07:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback